Silver & Withe


Platåskor//Nelly.com   Byxor//Lindex   Topp//Ebay.com   Skinnjacka//Gina Tricot   Väska//Loppis   Hat//H&M   Ringar//Ebay.com
 
Hej! Alltså ni anar inte hur lång tid det har tagit att redigera dessa bilder, hela j*vla dagen! Idag var jag tvungen att kliva upp med yngsta brorsan och se till att han kom iväg till skolan och packa hans matsäck (de skulle på utflykt), så 07.30 vaknade jag efter för få timmars sömn. Jag var ganska pigg då och började redigera några bilder vid kl nio, men jag blev genast trött och somnade på soffan några timmar. Och så har det fortsatt HELA dagen! Direkt jag har satt mig vid datorn för att redigera bilderna så har jag somnat efter en-två bilder, så jag blev ganska nyligt klar med dem. Men här har ni i alla fall gårdagens outfit, hoppas ni gillar den :)
 
Och ja, jag vet att det är dags att klippa luggen, jag ser ju typ ingenting :P Haha.



Kommentarer

hi hi så du gillar med att fota i gammla stenbrottet.. me to.. men jag gillar den ruffa miljön där...

like your top..den när grejsen skulle jag kunnat tänkt mig i snygg klein blå..

super fräch outfit... nice

» emma

superdupersnyggt alltså!


Kom ihåg






Trackback