Purple rain

Klackar//Nelly.com   Kjol//Ebay.com   Linne//Nelly.com   Hatt//H&M   Smycken//Ebay.com   Klocka//En present
 
Åh vad jag är kär i dessa skor, de är så förblånat snygga!! Och örhängena fick jag hem igår, de passar ju verkligen ihop med klackarna. Den här outfiten (fast andra skor och smycken) hade jag på mig på midsommar, men eftersom jag glömde kameran hemma kunde vi inte fota någon outfit. Men idag såg jag till att få den fotad, tycker den är så fin och känns så somrig :) Ojoj vad tiden rinner iväg! Tror jag ska gå och lägga mig nu, för åt morgon funderar jag på att gå på loppis i Suckarnasgång, om jag inte är allt för trött.
 
Dröm sött, Kram!



Kommentarer
» Bunny

Så himla fint! Färgerna är verkligen fantastiska!

» Åsa

Meen så fin du och outfiten va! jag blir ju avis hehe :) toppen va skitsnygg!

» anna

så fint!


Kom ihåg






Trackback