In the wind of change

Klackar//Ebay.com   Sgorts//Tradera.se  Topp//Nelly.com   Lång cardigan//Ebay.com   Hatt//Loppis   Klocka//En present   Svart armband//H&M   Ring med "prickar"//En present   Resterande smycken//Ebay.com

Alltså dessa örhängen är nog de snyggaste jag äger, kanske till och med de snyggaste jag någonsin sett. Jag totalälskar dem! Här ser ni ju förresten lite fler bilder på mina nya klackar. Jag vet att jag har skrivit om mitt hår någon gång förut, men jag måste bara säga det igen... Damn vad långt det har blivit!! Även, eller kanske främst luggen växer som ogräs. Har inte orkat klippa den på några veckor så nu är den för lång att ha som raklugg. Men jag funderar på att spara ut den tills den är kanske 15-20 cm, och då ha mittbena. Men jag får se, har ju inte haft lugg så himla länge, vet inte om jag är klar med den för den här gången.
 Vad tycker ni, ska jag spara ut den eller klippa den kortare igen?



Kommentarer
» Sari

Så snyggt och vilka fina bilder!!

Ha kvar luggen, det är så snyggt på dig!

Svar: Vad snäll du är, tack! Jag vet ärligt talat inte vad jag vill.. Jag älskar luggen men är ändå sugen på att spara ut den lite, speciellt för att det är så äckligt varmt med lugg på sommaren. Men jag tar det som det kommer :) Kram!
Jennilie

» SOFIA

Åh, himlar vilka fina bilder, och givetvis outfit!

» Vicky

Älskar hela outfiten, dina bilder är alltid så himla inspirerande och fina också! Tycker du kan prova att spara ut den och sen klippa den om de blir för jobbigt. För du passar superbra i lugg, men kan tänka mig att de är lite jobbigt nu på sommarn när man svettas så mycket.

Svar: Åh, tusen tack för dina fina ord, blir super glad :D Ja, jag tror att jag ska spara ut den, men precis som du skriver så kanske jag klipper den om den börjar vara i vägen. Men å andra sidan är det så himla jobbigt med raklugg på sommaren, man blir ju helt blöt och äcklig på pannan pga värmen från håret. Men vi får se hur det blir, jag tar det som det kommer =) Kram!
Jennilie

» Elin

Tycker du passar så bra i lugg, så ha kvar den! Jättesnygg outfit också! :)


Kom ihåg






Trackback