Blue as the Ocean

Allt jag har på mig kommer från Ebay.com   Solglasögon//Tradera.se   Smalt guldarmband//Studentpresent

Hej mina fina! Ursäkta för min uuuuusla uppdatering! Men min mamma har varit bortrest i två veckor så jag har inte haft någon som kan ta bilder på mig, och då blir det svårt att blogga. Fast outfiten ovan var brorsan snäll att fota när vi var ute för drygt en vecka sedan, tack Kevin. Men nu har morsan kommit hem igen så nu ska väl bloggandet återgå till det normala.
 
Jag kan glatt meddela att tröttheten från pollen nästan är helt borta nu, jippi!  Ryggen blev bättre under några dagar men nu är den tyvärr mycket sämre igen, men jag ska ändå försöka blogga någorlunda bra. Men på instagram har jag varit duktig på uppdatera, oftast flera gånger per dag (även en del outfits). Så ni som inte följer mig än, sök på dayswithjen så hittar ni min profil.
 
Idag får vi besök från Norrland, hela 6 personer som ska stanna här i ett par dagar. Det ska bli himla trevligt! Ni får ha det bra så hörs vi, Kram.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback