Jag äter glass och njuter av sommaren..

 
Hej fina ni! Jag vet inte var jag ska börja.. Borde nog säga förlåt för min uuusla uppdatering på sistone. Jag vet inte riktigt vad det är, jag känner bara inte för att sitta inne vid datorn och blogga när jag istället kan vara ute i solen. På sistone har vi haft fantastiskt väder så jag är faktiskt ute mest hela tiden. Dessutom är min pappa här och hälsar på och eftersom vi bara ses några enstaka gånger per år så vill jag självklart umgås med honom så mycket som möjligt! Vi har varit vid havet och solat/badat några gånger, gått kvällspromenader, ätit god mat, käkat glass, varit på picknick, gått på stan, shoppat, gått på loppisar osv.  Bilderna ovan är från idag då vi var inne i stan och shoppade lite och åt mjukglass, mums säger jag bara!
 
Jag önskar jag kunde säga att från och med nu ska jag se till att uppdatera skitbra, men det kan jag tyvärr inte. Pappa stannar här en vecka till, och samma dag som han åker härifrån så åker jag, mamma och ena lillbrorsan iväg på en liten minisemester i några dagar. När vi kommer hem igen så kommer förhoppningsvis pappa och hälsar på i ytterligare några dagar.. Jag kommer med andra ord ha fullt upp och vilja njuta av varenda sekund :) Men jag kan glatt säga att jag uppdaterar min instagram några gånger per dag, så följ mig där så länge, @dayswithjen
 
Jag kommer såklart komma tillbaka "som vanligt" tillslut, men tills dess hoppas jag att ni står ut och förstår mig. Måste faktiskt säga att jag saknar det, att alltid blogga och läsa era fina och peppande kommentarer.. Men det kommer :)
 
Kika in imorgon för då postar jag en outfit.
KRAMAR!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback