Sunlight

Buffalo platåskor//Trendsales.se
Brallor//Tradera.se
Tjocktröja//Loppis
Fuskpäls//Tradera.se
Nitkeps//Ebay.com
Halsband//Ebay.com
Vantar//Ebay.com
 
Hallå där! Är allt fint med er?! Själv så mår jag väldigt bra om jag bortser från ryggen som jävlats med mig i flera dagar nu. Jag är fortfarande hos min pappa och jag stannar här tills på måndag, sedan på tisdag flyger jag hem till Skåne igen. Hinner dock bara vara hemma kanske fyra dagar eller något innan jag måste flyga hit upp till Umeå igen då jag ska vara på Smärtkliniken i tre dagar. Hoppas de har något bra att komma med!
 
Nu ska vi strax sätta igång och göra pizza och sedan blir det filmkväll med godis och mys! :) Ha en trevlig lördagkväll, kram!



Kommentarer

du är as cool! älskar kepsen! :D

» Ebba

Så snygg outfit! Gillar skorna mer och mer för varje gång jag ser dem :)

» Bunny

Looking good as allways! :D

Svar: Och du är snäll som alltid, tack!
Jennilie

Är så kär i dina Buffalo Towers.


Kom ihåg






Trackback