Shopping, wohoo!!

Att jag Ä L S K A R att shoppa är inte direkt någon hemlighet. Ibland måste jag verkligen behärska mig när det blivit lite väl mycket shopping, men det är svårt för det är ju så jäkla kul! Men efter att ha funderat en stund så kom jag fram till att det jag verkligen älskar med shoppandet är när man kommer hem och kan börja sätta ihop massor med olika outfits! Det är det jag verkligen älskar med att shoppa nya kläder och accessoarer! Och vid det här laget så vet ni nog att jag helst av allt shoppar billigt så man får så mycket som möjligt för pengarna. Och hur shoppar man billigt? Jo mina favoriter är second hand, rea och ebay!! På sommaren är Österlen där jag bor ett loppisparadis, men på vintern stannar det upp och då är det ebay som gäller för min del.
 
Under den senaste veckan har jag klickat hem en del grejer som jag tänkte visa er.
 
De skimrande lila byxorna och den randiga tröjan kommer från H&M och är på rea just nu! Resten av grejerna kommer från ebay.com!



Kommentarer

Älskar klänningen, freaky snygg!


Kom ihåg






Trackback