Shopping in Malmö

Jag bestämde mig tillslut för att följa med till Malmö, mest bara för att komma ut ur huset ett tag. Först var vi i stan en snabbis för Andreas skulle klippa sig och efter det åkte vi till köpcentrumet Emporia. Jag som älskar rea tycker självklart att rean som är nu, några veckor efter mellandagsrean är den bästa för nu är allt så himla billigt! Allt jag köpte idag var på rea och jag betalade typ 300-400 kr för det. Jag räknade ut att bara smyckena skulle ha kostat mig över 700 kr, men idag betalade jag endast 90 kr, inte illa! :)
 
Alla dessa smycken köpte jag på Gina Tricot för 15 kr styck.
 
De svarta glittriga jeansen köpte jag på H&M och de röda med mönster i sidan kommer från New Yorker.
 
 
Äntligen har jag hittat en perfekt svart tröja (hittade den på New Yorker), jag har letat hela vintern men det har alltid varit något fel på de jag hittat! Och klänningen till höger är egentligen grön, ungefär som en lime fast ljusare, men kameran ville inte fånga färgen. Den är rak i modellen och har långa ärmar, köpte den på Gina Tricot för 29 kr.
 
 
Jag är väldigt trött så jag tror att jag ska gå och lägga mig om en stund, om inte annat bara ligga i soffan och titta på en film eller så. Hoppas ni haft en fin lördag, kram!



Kommentarer
» Ebba

Det är så roligt när man kan göra riktiga fynd!! :)

Svar: Ja verkligen, och jag som ÄLSKAR att fynda ;D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback