Pants in different shades

Skor med nitar//Ebay
Byxor//H&M
Tröja//H&M
Kappa/New Yorker
Nitkrage//Ebay
Hatt//Trendsales.se
 
Idag invigde jag mina nya och super balla byxor! Jag älskar att de skiftar färg, de går som i silver/rosa/grön/turkos. Jag köpte dem på H&M för några veckor sedan för 199 kr, inte illa :) Idag så har jag i alla fall fått en del gjort, jag har varit och tagit allergisprutor, varit hos min läkare, hämtat ut mediciner och fixat sjukresa. Det enda jag har kvar att göra nu är att se till att jag får två säten på flygen till och från Umeå, jag har ett nummer som jag ska ringa imorgon så jag hoppas att det fixar sig då.
 
Idag har vi i familjen förresten kommit överens om en rolig grej, berättar vad det är imorgon!
Ha en fortsatt bra kväll.



Kommentarer

Tycker att dina bilder bara blir finare och finare. Älskar dessa!

Svar: Åh så himla glad jag blir, tusen tack :D
Jennilie

Riktigt snygg outfit!

» emma

men jävla skit. du ångrar jag att jag inte beställde de där byxorna på hms rea.. attans! var himla fina på dej iaf!

Svar: Tack! :) Och visst är de fina. När jag såg dem på H&M hade jag redan shoppat en del så jag tänkte, hoppas hoppas hoppas att de inte kostar typ 500 kr. Jag blev super glad när jag upptäckte att de gick på 199 kr :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback