I really want to be with you



Skor//Trendsales.se
Röda skinnbrallor//H&M
Tröja//Gina tricot
Halsband//Ebay
Örhängen//Ebay
Skinnvantar//Julklapp
Fuskpäls//Ebay
 
Hej mina fina! Igår kom jag hem efter min vistelse i Umeå och jag måste bara säga DAMN, åh så skönt det var att sova i min egen säng, så här bra har jag inte sovit på länge. Resan hem gick bra, det enda negativa var väl att sjukbilen som skulle hämta mig på flyget kom en och en halv timme för sent, så det var ganska drygt men vad gör man.. När jag väl kom hem så satte jag igång och öppnade massor av paket som kommit under förra veckan, tror att det sammanlagt var kanske 20 paket, haha :) Fick hem flera av de smycken jag beställt och även en del grejer som jag beställt till våra kommande katter. Jag har så mycket nytt att visa er nu, alla smycken och sedan massor med nya kläder. Jag ser verkligen fram emot den närmsta tiden då jag får bära massor med nytt och mixa det med min övriga garderob. På bilderna ovan bär jag förresten ett par nya byxor, en ny tröja, nytt halsband och så nya örhängen.
 
Nu ska jag kika på Top model Sverige, vi hörs lite senare! Kram.



Kommentarer

älskar byxorna! :D

Älskar byxorna!
skitläckra.
Skorna, vet du vilket märke det är på dem? :)

» emma

fan så snygg du är :D älskar vad du gjort med håret :D

Svar: Och som vanligt överöser du mig med fina komplimanger :) Tusen tack!!
Jennilie

Åh vad jag älskar skorna!


Kom ihåg






Trackback