Grönt är skönt

Skor//Trendsales.se
Jeans//Tradera.se
Tröja//New Yorker
Skinnjacka//Seconds.se
Kappa//Tradera.se
Skinnvantar//Loppis
Väska//Loppis
Hatt//H&M
 
Men åhh!!!!! Jag hade precis skrivit ett långt inlägg och sedan försvann det bara?!?! Vad fasen.. Ja ja, det är väl bara att börja om från början då, om jag kommer ihåg vad jag skrev..
 
Idag har jag och min styvpappa Andreas varit i Ystad en sväng, det är alltid lika skönt att komma hemifrån ett tag, jag börjar bli riktigt less på att ligga i soffan hela dagarna. Väl i Ystad passade jag på att se vad Rusta och Ö&B hade för utbud av kattgrejer, och ja visst hade dem en del som jag fick med mig hem. Orkar inte dra upp allt men jag köpte bl.a en leksakstunnel, en liten klösställning, en kattlåda och en djurborste. Jo jag köpte även en slags vagn eller vad jag nu ska kalla den för, den ser i stort sett ut så här. Och vad ska jag ha den till kanske ni undrar, jo det ska jag berätta för er. Den 25-27 februari ska jag vara på Umeås smärtklinik igen, och när jag flyger hem ska jag ta med mig mina två kattungar (som just nu bor hos min pappa). Men pga min rygg vill jag inte vara tvungen att bära buren med dem (även om de är små kattungar) och det är där vagnen kommer in i bilden. Jag ska helt enkelt ställa och spänna fast buren på vagnen så jag kan dra den! Jag tycker det är en väldigt bra lösning. Men förhoppningsvis så flyger mamma upp och hem i samband med mig och då får ju hon ta katterna, men det är bra att ha en plan B eftersom det inte är 100% att hon följer med.
 
Jag ser så jädrans mycket fram emot att ta hem mina små kissemissar. Jag tror faktiskt att jag tänker på dem var femte minut eller något, jag är så exalterad man kan bli. Och vem kunde tro att det skulle vara så kul att köpa kattgrejer?! Jag shoppar typ hellre kattleksaker än kläder och skor just nu, haha. Och jag har visst hunnit köpa en hel del åt dem, oj vad de kommer bli bortskämda.
 
En sista grej bara innan jag går och lägger mig. Outfiten här ovan har jag glömt bort att visa er, jag fotade den i början på december och skulle ha publicerat den när jag var i Umeå men det blev aldrig av, därför publicerar jag den nu. Nu är det dags för mig att sova, eller i alla fall försöka. Har sovit riktigt kasst de senaste nätterna pga värk, och med tanke på hur ont jag har just nu lär det bli ännu en sömnlös natt. Men jag hoppas att ni sover gott, kram :)
 
Glöm inte bort att vara med och tävla om en super duper snygg ormring! Än så länge är det bara en som är med och tävlar vilket gör att du har en stor chans att vinna. Passa på och tävla nu!



Kommentarer
» Anita

Snygga skor!

» emma

ÄLSKA skorna!!! så jävla snygg outfit :D


Kom ihåg






Trackback