God morgon!


God morgon hörrni! Vaknat på rätt sida idag? Hoppas det! Jag håller i alla fall på göra mig klar för idag, ska snart och träffa min läkare och lite senare ska jag på sjukan och ta allergisprutor. Jag gick visst och la mig lite för sent igår för jag kunde knappt öppna ögonen när väckaren ringde, men jag fastnade på ebay.com och kunde inte slita mig. Denna gång spanade jag in massor av smycken och jag hittade en hel del! Jag känner att jag vill ha massor av fina smycken tills i sommar, speciellt i guld då det jag äger just nu mest är i silver. Jag har hittat en del halsband, några armband, ett gäng ringar och så något par örhängen, tror det blir himla bra :)
 
Nu måste jag göra mig klar, ha en fin dag! Kram!



Kommentarer
» Aaron

Have a nice weekend Jen,
hugs!

Svar: Thank you, and you too!
Jennilie

» emma

vad fin tattooo! :D


Kom ihåg






Trackback