Angel och Spike

 
Igår skrev jag i ett inlägg att jag hade något kul att berätta och jag tänkte göra det nu! Som ni vet så har en av pappas katter fått två kattungar, Angel och Spike. Jag visade ett par bilder på dem där kring jul och nyår, minns ni? Pappa har redan så många katter så han känner att han inte kan behålla dem, även om han nog gärna vill. Och då kommer vi till saken.. Lilla Angel och Spike ska flytta ner och hem till oss, de ska bli mina :D Eller så länge jag bor hemma så blir det allas katter, men den dag jag flyttar följer de med mig! Jag är så himla glad för det här och längtar så himla mycket tills de är gamla nog att lämna deras mamma (även om jag tycker att den biten är väldigt sorglig). Så i slutet på februari eller i början på mars så flyger jag upp och hämtar de små rackarna. Hela familjen är super glada och taggade då vi alltid har velat ha katt. Nu har vår önskan gått i uppfyllelse <3
 
Eftersom vi inte har haft katt sedan 1992 så har vi inte direkt alla grejer man behöver då man har katt, så igår satt jag flera timmar vid ebay där jag spanade in och köpte massor av grejer till dem (och mig också såklart, men det visar jag någon annan dag). Jag tror att det enda som är kvar att köpa nu är en kattlåda och en kattbur, sedan är det klart! Många grejer var mycket billigare att köpa på ebay än här i Sverige så det var därför jag valde at beställa därifrån. Här nedan ser ni det mesta av det jag köpte till de små missarna.
 
 
Det fick bli en klätterställning, sängar, koppel, leksaker, brickor med vårt telefonnummer på om de försvinner, reflexhalsband, en tunnel osv. Hela kalaset (inkl frakt) gick på ca 1700 kr om jag inte minns fel, det är ett helt okej pris tycker jag med tanke på vad jag fick för pengarna.



Kommentarer
» Ebba

Kan du inte göra en guide på hur man handlar på ebay? har alltid velat men har ingen aning om hur man gör... Har du några tips på hur man undviker att bli av med sina pengar, alltså inte få varan.
Och vad kul med katterna, så söta!

Svar: Du har sett min ebay guide va? Jag gjorde en för ca en vecka sedan som du hittar i kategorin "Frågor och svar" på min blogg. Om du har någon fråga som inte besvaras i det inlägget så är det bara att kommentera. Och JAA, visst är de söta :D
Jennilie

Haha när jag läste det här inlägget kollade jag på Buffy the vampire slayer, det är väl därifrån namnet kommer? Lite roligt ^^

Definitivt värt pengarna. Ställningen skulle ligga på närmare 4000-4500 om inte 5000kr t.o.m. i Sverige

Svar: Jag tror inte att de skulle vara så dyra, inte de jag har sett iaf. Men nog skulle de allt vara dyrare än vad jag köpte den för :)
Jennilie

den där mega klätter ställningen skulle jag velat ha till våran gose kisse med..vad kosta den?


Kom ihåg






Trackback