16 olika outfits - Någon favorit?

Nu var det väldigt länge sedan ni fick rösta bland mina senaste outfits, så nu är det dags igen. Jag undrar om det är någon eller några outfits som faller er lite extra i smaken, och berätta gärna varför :)
 
 
Min första favorit är nummer 3, jag älskar kappan och så tycker jag att byxorna och stylingen gör sig bra mot all is i bakgrunden. Nummer 10 gillar jag på grund av den super snygga kostymen!! Tycker färgen är helrätt och så gillar jag de små färgglada detaljerna på kavajen och byxorna. Nummer 11 är också en favorit, tycker att de neongula byxorna gör sig så snygga ihop med tröjan, och så gillar jag att det röda bryter av och gör det hela mer intressant. Och sist men inte minst så tycker jag om outfit nummer 12! För det första så älskar jag lila och för det andra är jag så himla kär i den där grymma hatten :)



Kommentarer
» Ebba

10 var så snygg!! Men jag gillar alla, din stil är sjukt cool :)

» Anita

3= kappan och byxorna :D,7= älskar den neongul mössan pricken över i'et och 10= älskar kavajen och byxorna.

Svar: Tack så jätte mycket, vad snäll du är! :)
Jennilie

» Elin

4, 6, 10 och 14 - helt omöjligt att bara välja en! Jättesnygg stil, verkligen :)

1-tröjan
2- byxorna (har exakt likadana själv)
4-byxorna o tröjan
8- HELA OUTFITEN
10-HELA OUTFITEN
11-byxorna o tröjan

Svar: Tack tack :D
Jennilie

Oj, jag har många favoriter den här gången! Men 1:an för att looken blev så skön med jeansen till, 3:an på grund av den sjukt snygga kappan (som jag är jätteavis på), 4:an för att färgerna gör sig så himla fint ihop och för att du passar så bra i utsläppt hår, 8:an ser så mysig ut att man bara måste gilla den och 14 för att du lyckas skapa någon slags kombination av avslappnat och uppklätt!

Svar: Vad kul att höra att du har flera favoriter :D Kappan jag har på mig hittar du på ebay för ca 200 kr inkl frakt, ett riktigt fynd!Tack för alla dina fina ord !
Jennilie

9, 10 och 14! Assnyggt!


Kom ihåg






Trackback