Nu är jag redo..

Nu är det minsann inte allt för länge kvar (slutet på feb/början på mars) innan jag åker upp till Umeå och hämtar hem mina två kattungar, Angel och Spike. Jag tror ingen kan ana hur mycket jag längtar, jag tänker på dem mest hela tiden. Idag har vi städat undan en del i allrummet på övervåningen för att rymma alla grejer jag har köpt till mina små kissemissar, och visst blev det bra! De har en stor ställning där de kan klättra, sova, vässa klorna och kika ut genom fönstret på, de har även en del andra grejer som ni ser. I vardagsrummet på nedevåningen har de också lite grejer så som en minitunnel, leksaker, mat/vattenskål, klösbräda, en bädd osv. Så nu är jag minsann redo för att de ska komma hem :) Det enda jag har kvar att köpa är åksjukepiller till flyg- och bilresan hem och så en bur, men buren köper jag uppe i Umeå för det blir smidigast.
 
 
Nu vill jag att de kommande två veckorna ska gå snabbt som attan :)



Kommentarer

Så fiint! Världens gladaste katter kommer de att bli!


Kom ihåg






Trackback