När jag är nedstämd shoppar jag..

De senaste dagarna har verkligen inte varit roliga, jag har haft otroligt ont i ryggen vilket medför att jag får väldigt mycket ångest. Jag har i princip spenderat hela min helg liggandes på soffan vid datorn och fördrivit tiden framför pengafarliga ebay, haha. Jag har hittat en hel del snyggt och fint som nu ligger och väntar i min minneslista, men mycket hamnade även i min varukorg.. Men när jag har såna här dagar med mycket värk och ångest brukar jag alltid unna mig något, så den här gången unnade jag mig att shoppa loss från ebay. Man skulle kunna tro att allt jag har köpt skulle kosta multum, men det är ju ebay vi snackar om, så för allt här nedan inkl. frakt betalade jag ca 1400 kr.  Det blir ca 140 kr för varje grej och det är ju inte så farligt med tanke på hur mycket och vad jag köpte.
 
 
Jag gillar allt som tusan men ser ändå mest fram emot att få hem skorna med snörning, gorillaklänningen och, ehh, ja typ allt :D
 
Jag ska snart gå och lägga mig och jag hoppas verkligen att jag får lite sömn i natt. Jag är helt slut i kroppen efter att ha haft så ont i flera dygn, att jag knappt fått sova, all ångest och så av alla mediciner.
God natt, kram!



Kommentarer
» Bunny

ÅH MY GOOOD <3 <3 <3

» Ebba

Ush, det låter verkligen inget kul!
Hoppas du känner dig bättre efter lite sömn <3

kan du länka ebay sidan där du köpte allt? :)

Svar: Nej tyvärr inte. Jag satt i flera flera timmar för att hitta dessa grejer och alla grejer kommer från olika säljare på ebay så jag har inte köpt dem från en och samma säljare. Du får helt enkelt göra som mig, använda sökord som låter vettiga och sedan leta leta leta :)
Jennilie

Kommer du ihåg sökordet du gjorde för att komma till FUCK tröjan. Letar och letar men hittar inte :/ Älskar din blogg

Svar: Vi har ju snackat via mejl ;) Så himla kul att du gillar min blogg så mycket, blir hur glad som helst :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback