In Ystad!

Buffalo platåskor//Trendsales.se
Jeans//New Yorker
Tröja//New Yorker
Kappa//Ebay.com
Skinnvantar//Lindex
Halsband//Ebay.com
Örhängen//Ebay.com
Väska//Loppis
Hatt//H&M
 
Så där, nu har jag och bröderna sett klart filmen och så har jag redigerat bilderna. Idag fotade vi med ett av mina andra objektiv och jäklar vilken skillnad det blev på kvalitén!! Men det jag vanligvis fotar eller fotas med är så tungt så det orkar jag sällan ta med mig när jag ska in till stan. Men, huvudsaken är ju att ni ser vad jag har på mig och det gör man ju. Dessa byxor köpte jag sist jag var i Malmö, tycker den vinröda färgen är super fin och så älskar jag mönstret i sidan av benen. De kostade dessutom bara 100 kr, ett riktigt kap! Skinnvantarna är också nya, hittade dem på Lindex för halva reapriset så jag betalade kanske 50 kr för dem eller något liknande. Man ser så väl på bilderna att jag inte har mått bra den senaste tiden pga all värk i ryggen. Jag är likblek i ansiktet och ser bara allmänt livlös ut. Nästa gång jag fotas ska jag nog sminka mig lite mer så jag förhoppningsvis liknar en människa :)
 
Nä hörrni, med tanke på att jag den senaste veckan har gått och lagt mig vid kl 21-22 så är jag riktigt trött nu. Vi hörs snart igen, Kram!



Kommentarer

byxorna är superfina!


Kom ihåg






Trackback