High heels!

Hejsan. Igår natt och igår på dagen började det änligen kännas som att det blev lite bättre i ryggen, men tji fick jag. I natt och idag har varit lika jobbiga som helgen var, jag förstår inte var all denna värk helt plötsligt kommer ifrån.. Men men, jag hoppas och tror att det snart går över.
 
Det var ett par veckor sedan jag var inne på trendsales.se så idag bestämde jag mig för att gå in och kika lite, se om de fått in några nya grejer.. Och ja, det hade de. Fick syn på dessa pjux och blev som ett barn på julafton, ivrig och glad. De finns i färgerna som ni ser på bilden nedan och i svart. Kan ni gissa vad de kostar? 200 kr styck (danska kr)!  Jag kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha, så det fick bli ett par i vinrött och ett par i grönt. .
 
Ser ni förresten att jag har ändrat bredden på inläggen för att kunna ha större bilder? Eller jag och jag, det är snälla Julia som har gjort det, det är ju hon som har gjort hela min design :) Jag gillar bloggar som har stora bilder, speciellt när man har två bilder bredvid varandra (som jag ganska ofta har).
 
HÄR är länken till skorna.
Vad tycker ni om skorna? Det känns som att de är såna skor som man antingen hatar eller älskar :D



Kommentarer

Jäklar så snygga!! Älskar de gröna!


Kom ihåg






Trackback