Hello there..

Wedge sneakers//Ebay.com
Byxor//Tradera.se
Tröja//Ebay.com
Halsband//EBay.com
Keps//Ebay.com
Ringar//Ebay.com
 
Ehh, okej, typ en hel outfit från ebay :P Just nu får jag dagligen hem något eller några paket från ebay, och så har jag haft det i typ två veckor, haha. Idag fick jag hem en fin klänning, ett snyggt lejonskärp och några ringar, får se till att fota en del av mina nya grejer så jag kan visa er! Vad tycker ni förresten om tröjan jag har på mig på bilderna? Jag tycker den är ascool och jag älskar färgerna.
 
Nä hörrni, tror jag ska gå och lägga mig nu, har faktiskt börjat bli ganska kvällstrött så det tar jag vara på.
Sov gott, vi hörs imorgon igen.



Kommentarer
» Ebba

Du passade jättebra i tröjan :)
Visa gärna upp dina ebay-fynd, alltid kul å se ju !<3


Kom ihåg






Trackback