Divine Magazine

Nu ska jag dela med mig av något kul, eller ja det är i alla fall kul för mig :) För några veckor sedan hörde det av sig en tjej som jobbar med nättidningen Divine Magazine och hon undrade om hon fick låna en av mina outfits till deras tidning. Jag tycker sådant är riktigt kul och bra så självklart sa jag ja. Idag släpptes det nya numret och på sidan 27 hittar man mig och min outfit. Om ni vill se hur det ser ut i tidningen och kanske läsa den så kan ni göra det HÄR!
 
Det är denna outfit de har valt att använda sig av. Jag bar den i mitten på december tror jag det var, och jag måste faktiskt erkänna att jag älskar denna look.
 
Så här fint har de skrivit om min outfit;
 



Kommentarer

så himla kul!!! glad för din skull verkligen:) den 27e passar förresten bäst för mig, jobbar då dag och skulle kunna ses på kvällen?:) Kram


Kom ihåg






Trackback