December

Några bilder från december 2012.
 
Jag var tvungen att ta mig en liten titt i arkivet och gick tillbaka till förra december, alltså 2012. Här ovan ser ni ett par bilder som jag la ut då och jag måste säga att jag fortfarande gillar outfitsen! Detta har gjort att jag känner ännu mer för att börja blogga lite igen och fota outfits, det kanske är dags att hoppa ur mjukisbyxorna och börja sminka sig om dagarna. Synd bara att jag vuxit ur flera av mina tajta byxor... Under förra vintern/i våras gick jag upp ca 5 kilon pga att jag alltid var sötsugen och därför åt godis nästan varenda dag, en av alla jobbiga biverkningar från mina mediciner. Och naturligtvis la sig alla kilon på min rumpa och mina lår!! Så, flera av mina byxor har blivit för tajta, buhuu. Känns skönt att jag har börjat träna mer flitigt nu på sjukgymnastiken, dessutom har jag börjat simma en dag i veckan. Så om jag har tur så kanske fettet tillslut förvandlas till muskler, det vore ju inte helt fel hehe :)
 
Men så här innan jul ska man inte haka upp sig på vikten, nu ska man ju äta massor av god mat, göra och äta godis, lussebullar, dricka glögg och julmust. Nu ska man helt enkelt njuta av allt gott som erbjuds!



Kommentarer

Du är ju så galet vacker, så tighta byxor tycker vi om :P

länge sen du uppdatera din blogg.. vad händer?

» Erica

Vart har du tagit vägen? Saknar dina inlägg :) Hoppas jul och nyår varit bra för dig, gott nytt år! :)

Svar: Hej Erica! Kul att höra att du saknar mina inlägg, det gör jag med.. Har precis skrivit ett inlägg om varför jag inte bloggat, läs det om du vill. Det är så svårt att förklara men för att göra en historia kort så har jag helt enkelt inte haft någon lust till att blogga. Det suger verkligen och gör mig ledsen då jag vet hur bra jag faktiskt mår av att just blogga! Kändes så bra att skriva inlägget jag precis gjorde. Vill inte lova en massa grejer som jag sedan inte håller, men jag ska försöka få tillbaka min inspiration och gnista till att blogga, jag behöver det känner jag! Men det kan ta lite tid så det kanske inte dyker upp så mycket inlägg framöver.. Eller så vänder det och jag börjar köra på som vanligt igen, vem vet :D
Tack detsamma, hoppas att du med hade det super trevligt på jul och nyår! Kram
Jennilie

» Em

Alla är så fina och unika!

Saknar dig här på bloggen, hoppas allt är bra? Lycko-önskningar för det nya året! Kram


Kom ihåg






Trackback