You'll see me in the dark

Klackskor//Ebay   Klänning//Gina Tricot   Halsband//H&M   Hatt//H&M   Örhängen//Ebay   Armband//Ebay   Ringar//H&M och Ebay   Solglasögon//Ebay
 
 Jisses vad jag älskar den här färgstarka klänningen! Jag köpte den på Gina tricots rea i vintras för 29 kr, KAP!! Annars då.. Jag ska alldeles strax cykla in till stan för att möta upp Denice. Vi har tänkt käka lunch och sedan får vi se vad vi hittar på, en mjukglass hade ju inte varit fel ;)
 
Tusen tusen tack för alla underbara och fina kommentarer jag fått de senaste dagarna, ni är så himla fantastiska!
Tack tack tack!



Kommentarer

din stil är GRYM! älskar färgen och halsbandet och skorna och hatten och jaja allting juuu! sen antar jag att du hört det förut, men ditt hår är helt fantastiskt!

» Elin

Sjukt snyggt!!


Kom ihåg






Trackback