White devil

Klackskor//Nelly   Shorts//Tradera   Linne//Ebay   Väst//Ebay   Örhängen//Ebay   Solglasögon//H&M   Armband//Ebay   Klocka//En present   Ringar//Ebay och H&M
 
Vitt är en sån jäkla snygg färg på kläder, speciellt nu på sommaren! Jag är störtförtjust i dessa solbrillor som jag köpte på H&M för någon vecka sedan, transparent och färgat glas, kan inte bli mycket bättre :) Igår eftermiddag/kväll hade jag och bröderna det väldigt trevligt! Vi cyklade ner till hamnen där vi köpte thaimat som vi sedan tog med oss till stranden vid havet. Där spenderade vi några timmar med att äta, brottas, snacka och leka lite, så det var kul! Jag hade tänkt ta med mig kameran men tyvärr så glömde jag den hemma, typiskt! Men jag tog några bilder med mobilen som jag la ut på instagram. På instagram visar jag bilder från min vardag, så om ni är nyfikna kan ni följa mig @dayswithjen
 
Hoppas ni får en bra lördag!



Kommentarer

Hittade dig precis genom tips från blogg.se och så glad att jag gjorde det.

Du verkar va så sjukt cool. Är dig själv i alla lägen oså. Me likey. Keep it up!! :)

and yeah you got yourself a new bloggläsare, ehhe ^^

Vilket fint hår! :)
Har du några roliga planer för ikväll? :)

men åh vad fin du är!!

» sanna

älskar läpparna!


Kom ihåg






Trackback