Where am I?

 
Skor från ebay.com.
 
De senaste dagarna (eller främst på nätterna när jag inte har kunnat sova) har jag spenderat flera timmar inne på ebay. Den här gången var jag ute efter något snyggt par skor, men något blev till några, haha. Jag hittade väldigt många par som jag mer än gärna skulle klicka hem, man kan ju aldrig få för många par skor om du frågar mig! Jag har inte gjort någon beställning än för jag kan verkligen inte bestämma mig för vilka jag ska köpa. Av dessa elva paren är det hela sju par som jag verkligen vill ha, men det blir ca 1700 kr, lite väl mycket då jag även vill beställa lite kläder.. Hur tusan gör jag då, hur ska jag kunna välja??!!
 
Vilka skulle ni välja om ni hade ca 800 kr att spendera?



Kommentarer

Men gud så svårt haha! Jag skulle nog välja de svarta för 276, de låga leopardmönstrade för 182, de svarta med tjock platå och klack för 263 och sedan vet jag inte. Vilket dilemma.

» emma

de blåa skulle passa dej jättebra! :)

» ida

åh,de svarta kängorna(276),de blåa klackarna(205) & de svarta klumpiga(263) är ju fantastiska!

» Vicky

Åhh så himla svårt! Dock är favoriterna de svarta kängorna i cut out för 276 kr, de måste du bara köpa! Sedan gillade jag de svarta "platforms sandalerna" för 263 kr och de vita skorna med sivlerdetaljer för 272 kr tyckte jag rätt häftiga! Synd bara att man inte är lika rik själv hahah!

» Pene

Fantastiska skor! :D


Kom ihåg






Trackback