What's up?

Här får ni en sneak peek på dagens outfit, resten av bilderna dyker upp senare under dagen!
 
Just det! Har ju glömt berätta för er att det nu är 100% säkert att jag åker upp till Umeå och blir där hela september. Min ansökan om färdtjänst har blivit godkänd så nu är det bara att boka flyget. Eller bara och bara.. Det brukar jämt vara så komplicerat när jag ska boka flyg eftersom jag behöver två säten så jag kan ligga ner (pga ryggen). Men jag hoppas verkligen att det löser sig enkelt den här gången, orkar inte med en massa tjafs! Men det ska i alla fall bli grymt roligt att åka upp och få träffa alla vänner, min pappa och några släktingar. Det enda jag "oroar" mig över är hur mycket jag kommer sakna mina små (eller ganska stora) kissemissar här hemma. Jag vet ju att de kommer ha det bra med resten av familjen, men jag kommer sakna dem så oerhört mycket! Det är tur att pappa har katter så jag får gosa med dem :)
 
Nu är det dags för mig att kila, vi hörs senare!
Ciao!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback