So simple

Klackar//Nelly   Jeans//Gina Tricot   Tröja//New Yorker   Ringar//Ebay   Hatt//H&M   Örhängen//Ur&Penn   Skinnjacka//Second hand, Loppis
 
Så här har jag sett ut idag, väldigt simpelt men oj så bekvämt! Idag var första dagen som kändes riktigt höstig, usch säger jag bara! Himlen var grå, det regnaade, blåste och var kallt i luften. Jag hoppas verkligen att augusti bjuder på några fina sommardagar innan hösten är här för att stanna. Vi kan väl hålla tummarna tillsammans? :)
 
Just nu ligger jag i soffan och kikar på tv samtidigt som jag bloggar, och så har jag en påse frysta ärtor under ryggen som smärtlindring. De senaste dagarna har verkligen hit och dit, ena dagen har jag haft väldigt ont i ryggen och nästa dag har det varit okej. Men idag har jag en dålig dag igen.. Jag ska snart ta medicin igen och jag hoppas att den hjälper, vill inte ha en sömnlös natt pga värk. Men vi får se hur det blir, jag kan ju tyvärr inte bestämma över min rygg.
 
Nu tänkte jag kika lite på ebay och se om jag hittar något roligt, eller snarare vad jag hittar för roligt.
Vi hörs imorgon igen, god natt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback