Shopping del 1

Hej på er! Under sommaren har jag (som vanligt, haha) varit ganska duktig på shoppa, jag har dock varit mindre duktig på visa er mina fynd. Men idag såg jag till att fota en del av mina senaste köp, delar upp det i två inlägg så det inte blir för rörigt. Eftersom jag gillar att shoppa billigt och få mycket för mina pengar så har jag nästan köpt allt på rea, loppis och från ebay. Måste säga att jag verkligen är nöjd med mina fynd! Jag kommer inte ihåg vad allt kostade, men jag har skrivit priser på de grejer jag minns vad prislappen låg på.
 
Klackskor//Loppis, 20 kr   Armband//Lindex, 20 kr styck   Skärp//Gina Tricot, 50 kr   Svarta blanka solglasögon//Loppis, 5 kr   Svarta matta solglasögon//Ebay   Lila solglasögon//H&M, 60 kr   Vita örhängen//Ebay   Rosa/blå örhängen//Ebay



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback