Sand between my toes

  Här kommer resten av bilderna som mamma tog på mig för någon vecka sedan, hoppas ni gillar dem!
 
Min rygg har verkligen bråkat med mig de senaste dagarna.. Igår natt var jag vaken i princip hela natten på grund av värken, jag avskyr att ha så ont, det tär verkligen på en. Men i natt sov jag bättre, betydligt sämre än vanligt men ändå mycket bättre än natten innan. Jag får se hur det känns i ryggen senare idag, jag hoppas det känns någorlunda okej så jag kan fota en outfit till er, men jag vill inte lova något.
 
Nu har jag tänkt käka lite lunch och läsa några bloggar.
Ciao!



Kommentarer

Verkligen jätte härliga bilder! Snyggt :)

» Anita

Älskar bilderna, specielt nr.1 :D

» Sara

Riktigt fina bilder :)

» Elin

Superfina bilder!!

» Frida

Så otroligt fint ljus


Kom ihåg






Trackback