PARIS II

 Buffalo platåskor//Tradera   Kjol//Ebay   T-shirt//Ebay   Halsband//Ebay   Hatt//H&M   Örhängen//Ebay   Nitarmband//Lindex   Tunn guldkedja//Studentpresent   Övriga armband//Ebay   Ringar//Ebay och H&M
 
Hur cool och snygg är inte den här kjolen?!! Jag tycker den är så jäkla grym! Jag köpte både kjolen och t-shirten för flera månader sedan, förstår inte varför jag inte använt dem förrän nu?! Men men, bättre sent än aldrig, haha!
 
Just de, skrev ju igår innan jag gick och la mig att det kändes bättre i ryggen.. Jo tjena, det höll ju i sig länge! Var vaken till ungefär 04.30 i morse på grund av värken, och efter det vaknade jag ändå flera gånger i timmen. Jag är med andra ord helt slut idag, känner mig mörbultad. Ni kan väl hålla tummarna att det här var den sista sömnlösa natten på ett bra tag :)



Kommentarer
» Sara

Fina bilder :)


Kom ihåg






Trackback