Min söndag

Idag har vi haft ytterligare en varm och solig dag, vi har verkligen blivit bortskämda med fint väder den här sommaren :) Vid lunch cyklade jag in till stan för att möta upp den här söta bruden, Denice. Vi var båda väldigt hungriga så vi gick och satte oss på Cimbris uteservering för att käka mat.
 
 
Jag åt baconlindad kyckling med gorgonzolasås, det var super gott!
 
 
Efter lunchen gick vi en ganska lång promenad och bara snackade (och svettades i värmen, haha). När vi kom tillbaka till centrum gick vi ner till hamnen där vi sörplade i oss varsinn kall dricka och jag åt kulglass. När klockan närmade sig fem gick vi till stationen där jag vinkade henne hej då.
 
 
Idag bar jag min nya topp som jag beställt från ebay, tycker verkligen om den!
 

Så, så där spenderade jag en del av min dag, det var väldigt trevligt måste jag säga! Nu ska jag och brorsan se på några avsnitt av Desperate Housewives innan det är dags att sova.
Sov gott, kram!



Kommentarer

ÅH ÄLSKAR HALSBANDET!


Kom ihåg






Trackback