Min höstTREND

 
 
Något jag definitivt kommer satsa på i höst är mössor! Jag gillar den vanliga och enkla mössan, men i år vill jag ha tryck på mina. Jag vill att de ska fånga uppmärksamhet och vara så där trendigt snygga! Ebay har ett ganska stort utbud då det kommer till mössor, men jag vet att det är många som inte vågar/vill beställa därifrån, så jag har letat fram alternativ från flera olika sidor. Själv är jag väldigt sugen på att beställa hem "Vougue"mössan, och den full med nitar är också en favorit.
 
Är det här en trend ni kommer haka på? Eller har ni kanske redan hakat på den?



Kommentarer

jag och min relation till mösser.. pust...varje år letar jag som en galning efter THE ONE gällande mössor.. e helt sinnes kräsen då det kommer till mösser. vete katten varför.. MEN nu jäklar e jag små kär i en mössa som du visat här-.- kanske slipper leta runder som en galning i år.. brukar sluta med att jag hittar en mössa lagom tills det är typ vår o man inte behöver mössa längre ha ha ha

» Anita

Gillade yolo mösan, väldugt bra pris också!


Kom ihåg






Trackback