Torsdag, 11 april

En bild som mamma har redigerat.
 
Pjuuuh, jag är så himla trött idag.. Jag ska och träna sjukgymnastik om ca två timmar men jag vill inte, eller jag orkar snarare inte, det känns sjukt jobbigt! Det kanske beror på vädret? De senaste dagarna har vi haft soligt och fint väder ute, men idag är himlen grå och det ser ut att blåsa. Visst är det sjukt vad man blir påverkad av vädret, eller är det bara jag? Om det är soligt och varmt ute får jag oftast massor av energi, jag blir glad och vill hitta på saker att göra. Men när det är grått ute, regnar eller snöar blir jag nedstämd och ibland arg och känner bara för att ligga under en filt i soffan och se på tv. Och idag känner jag för det sistnämnda.
 
Jag funderar på att sitta vid ebay idag och leta efter sommarkläder att sukta efter, eller kanske leta efter snygga student outfits till er som tar studenten i år. Vad tror ni om det? Eller har ni något annat önskemål kanske?



Kommentarer
» Elsa

Åh, vad fin blogg du har! Jag kollade din kategori "Outfits" och blev jätte inspirerad, gillar också secondhand :)

» Elin

Jag tar visserligen inte studenten förrän nästa år, men man ska ju börja i tid om det ska bli perfekt :D

Sicken bild! Sjukt vacker! Bra blogg, äntligen ngn med lite kul stil. ^^

» Elin

Sommarklänningar och sommaroutfits är mitt önskemål :)

Svar: Okej, vad kul. Man längtar ju som tusan efter sommaren nu :) Men om det är okej för dig så väntar jag med ett sådant inlägg tills i slutet på maj kanske, då har det förhoppningsvis kommit in mycket mer sommarkläder :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback