So blue and so beautiful!

Hejsan! Igår var jag och mamma i Lund där vi strosade omkring hela dagen, och som vanligt när vi är där hade vi tur med vädret :) Vi hade hela 19 grader varmt i skuggan, plus sol på det!! Folk gick omkring i shorts och t-shirt, åt mjukglass och bara njöt av det fina vårvädret. Själv gick jag också omkring i t-shirt och det var så skönt att kunna göra det utan att frysa minsta lilla. Jag tänkte visa er några bilder på hur jag såg ut, eller hur jag tänkte se ut (det blev ju alldeles för varmt i den där jackan).
 
Platåskor//Nelly   Byxor//Tradera.se   T-shirt//Ebay.com   Munkjacka//H&M   Fuskpäls//Ebay.com   Väska//Ebay.com   Örhängen//Ebay.com   Hårband//Ebay.com
 

Senare idag kommer jag visa lite bilder som vi tog under gårdagen i Lund, så kika in i eftermiddag.



Kommentarer

love love love dom byxorna


Kom ihåg






Trackback