Och så har jag gått och blivit sjuk..

När jag och mamma var i Lund för någon dag sedan sa jag till henne att jag för första gången på väldigt länge kände mig glad och inspirerad och att jag skulle vilja pyssla lite eller kanske baka något. Jag hann bara säga det så blev jag sjuk vilket innebär att jag inte alls känner mig glad och inspirerad! Jag är snorig, super hängig och har mest troligt feber, toppen. Men det är faktisk super länge sen jag var sjuk sist, kan faktiskt inte minnas när det var. Enda sedan jag började dricka ett till två glas proviva per dag så har jag inte varit sjuk. Och nu när jag har slarvat med det i ca två veckor så går jag och blir sjuk. Min mamma var sjuk hela tiden förut, hon var faktiskt sjuk oftare än hon var frisk, och nej jag överdriver tyvärr inte. Men hon fick det här tipset om proviva och sedan hon började med det har hon inte varit sjuk en enda gång. Nu har det gått ca ett år sedan hon (eller vi) började dricka proviva dagligen, så jag är övertygad om att det fungerar, i alla fall för oss. Det är ett tips till er som är sjuka ofta eller bara vill försöka undvika att bli sjuk.
 
Men i alla fall... Som ni nog förstår har jag inte gjort något speciellt idag, är alldeles för hängig. Men just nu ligger jag i soffan och klurar på en önskelista eftersom det inte är allt för länge tills jag fyller år (i slutet på maj). Hittills har jag kommit på dessa grejer; Grey's Anatomi säsong 1-8 med svensk text, pengar för att handla på Ebay, en tripp med mamma till Lund (eller någon annan MYSIG stad) inklusive övernattning, en sista minutenresa med mamma (jag vill helst åka till hösten eller vintern), en fruktskål med t.ex kärnfria vindruvor, sharon, mango, honungsmelon, passionsfrukt, litchi, granatäpple, kiwi och andra goda frukter. Det är de saker jag hittills kommit på. Tycker det är sååå svårt att önska sig grejer, det känns som jag redan har allt jag behöver och vill ha. Men grejerna ovan gillar jag.
 
Nä nu ska jag stänga av datorn, börjar få ont i huvudet. Vi hörs när jag känner mig lite bättre, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback