My tears are forming a river




Buffalo platåskor//Trendsales.se   Byxor//H&M   Tröja//Ebay.com   Nättröja//Nelly.com   Halsband//H&M   Örhängen//Ebay.com   Hårband//Ebay.com
 
Så här har jag sett ut idag! Jag invigde en ny "nättröja" som jag köpte för några veckor sedan på Nellys rea för en hundring, halsbandet bar jag också för första gången idag, även det är köpt på rea. Annars har jag haft en väldigt lugn dag.. Jag och mamma har varit ute och promenerat, vi fotade min outfit, jag har varit på Expert och tagit foton till ett nytt leg, och när jag kom hem så gick jag och Liam ut med katterna. Mina små älsklingar! Imorgon är det träning hos sjukgymnasten som gäller, måste även förbi Nordea för att beställa ett nytt leg eftersom mitt går ut om en månad. Fick förresten hem ett paket idag från Ebay som innehöll fyra svart/vita plagg, ska försöka komma ihåg och fota dem imorgon så ni får se hur de ser ut :)
 
Bye bye, Kram!



Kommentarer
» Joss

snygga bilder!

» Siri

Så fint! Älskar att fota i vårljuset, blir så fin känsla i bilderna :)

» emma

fint!!!!! diggar ditt hårband/diadem! :D


Kom ihåg






Trackback