It's time for a change.. Darkness, here I come


Samtidigt som jag bestämde mig för att klippa lugg så bestämde jag mig för att färga håret mörkbrunt. Jag klippte lugg, köpte hårfärg några dagar senare och sedan hände inte så mycket mer.. Färgen har stått på mitt rum och blivit bortglömd. Men nu har jag tänkt hoppa i duschen för att efter det ändra hårfärg! Jag  tycker att de flesta ser yngre ut med lugg, därför känner jag att jag vill ha en lite hårdare/tuffare färg på håret för att inte se alldeles för ung ut :) Nu håller vi tummarna att det blir bra...



Kommentarer

jag ska sälja bort en del av mina mairlyn monroe saker.. tänkte på dig då..kanske nåt du e intresserad av (vi bor i samma stad ju) hi hi
http://chanette.blogg.se/2013/april/marilyn-monroe-saker-saljes.html

Svar: Wow, hur kan du sälja Marilyn grejer, skulle jag aldrig klara av :P De var fina grejer men jag måste hålla fingrarna i styr, har alldeles för mycket grejer och alldeles för lite utrymme..
Jennilie


Kom ihåg






Trackback