I'll sparkle in the dark

Glittriga platåskor//Nelly.com   Byxor//Gina Tricot   Linne//Monki   Vit skinnjacka//Gina Tricot   Jeansjacka//Loppis  Rosa vantar//Åhlens   Halsband//Ebay.com   Hatt//H&M   Solglasögon//Tradera.se
 
Hej! Och tusen tusen TACK för alla fina och snälla kommentarer jag har fått det senaste dygnet, ni anar inte hur glad jag blir! Ovan ser ni bilder på hur jag har sett ut idag, det fick bli ljusa färger för en gångs skull :) Och så fick jag inviga mina nya och apsnygga glitterskor!! Läste på någon blogg att de var osköna att gå i men det håller jag inte med om, jag tycker de var bekväma och enkla att gå i. Jag är i alla fall hur nöjd som helst med dem, ångrar verkligen inte att jag valde att klicka hem dem. Och så älskar jag ju rosa, det är min favoritfärg.
 
Igår gjorde jag en stor beställning från Ebay, hela 16 plagg valde jag att klicka hem. Vad jag har beställt visar jag imorgon förmiddag, så kika in då :D Kram och god natt, jag ska faktiskt gå och sova nu.



Kommentarer

Snygg jacka!

Svar: Tack så himla mycket! :D
Jennilie

Jättefina bilder! :) ♥

Svar: Tack, roligt att höra att du gillar bilderna :D
Jennilie

Riktigt snyggt! Kram på dig fina du!

Svar: Kul att du gillar outfiten! Kram! =)
Jennilie

Fint!

Svar: Tack.
Jennilie

» Julia

Du ser ut som Jesse från New Girl :) fina bilder, cool stil, härlig blogg!

Älskar skorna :)

Svar: Tack! Jag med ;)
Jennilie

Vilken härlig stil, och snygga bilder! :)

» julia

men åh fin!

Svar: Tack!
Jennilie

Dösnyggt! Detaljerna, mumms.

Svar: Tack så jätte mycket tjejer! :)
Jennilie

fina bilder!

» Siri

så coola kläder!

» SOFIA

Herregud så underbart snyggt, dör lite!

grymt häftig stil du har :)

» Linn

Vad roligt ställe ni fotade på! Hur varmt har ni ute nu? :)

Vilka grymt snygga kläder!!! Älskar skorna!

Fin blogg, snygg jacka! :)

Skulle vilja be alla som ser detta att bara ta en titta på mitt senaste inlägg (om barns rättigheter). Alla borde göra vad dem kan och kämpa för att barn ska få vara barn! :*

» Liie

Wow vilka skor! Skithäftiga ju!

Skorna är verkligen perfektion!

JAG BARA TOTALÄLSKAR DIN BLOGG C:

http://sanastasia.blogg.se/2013/april/detta-gor-mig-ledsen.html#comment Så sorgligt!

Otroligt cool och snygg outfit!

Du har jättefin bloggdesign :)

Svar: Vad glad jag blir, tack! Det är dock inte jag som har gjort den.
Jennilie

» Emma

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Jennilie

Supersnyggt! älskar skorna tsm med vita byxor! :D

Svar: Byxorna är faktiskt ljusrosa, men det är kanske lite svårt att se. Men kul att du gillare :D
Jennilie

så fin outfit! :D

Svar: Tack vad du är snäll!
Jennilie

Jag tyckte om handskarna, riktigt snygga!

Svar: Tack så mycket! Köpte de på rea på Åhlens för 20 kr, ett kap :D
Jennilie

super häftiga skor!:)

Snyggt!!

Svar: Tack så mycket :)
Jennilie

» anna

du är cool du! :)

Svar: Och du är snäll du! :)
Jennilie

Vacker!! :D

Svar: Vad snäll du är, tack!
Jennilie

Åh, du ser ut som zooey deschanel. Väldigt fin.

kram!

Svar: Tycker du? Tack, hon är ju snygg ;) Du är typ den tredje eller fjärde som säger det efter att jag klippte lugg :)
Jennilie

SÅ SNYGGA BILDER OCH SNYGG STIL!:)

DAMN vilka najs skor!!!

Gud, jag älskar dina kläder, och ditt hår! För inte att prata om skorna!

skorna! HUR AWESOME !?!

Du har så jävla snygga bilder o du själv är skitsnygg! <3

Vilka fina bilder :-D

Svar: Tack så mycket! =)
Jennilie

åh vilka snygga skor!

Men satan vilken fabulös stil du har!

Snyggt! Skorna är grymt coola ! Och sjukt fina bilder :)

Häftiga bilder! :)

Svar: Kul att du tycker om dem, tack!
Jennilie

Herregudars så snygg och vacker du är! Ditt hår skulle jag göra mycket för att ha, du passar jättebra i luggen och skorna skulle jag offra ett lillfinger för. Du är så cool!

» Sofia

Häftiga skor :-D

Svar: Tack! Och ja visst är de, jag tycker de är asgrymma :D
Jennilie

» Julia

Så otroligt jäkla snyggt! Älskar skorna! <3 :D

Otroligt snygg stil!!

Svar: Kul att du gillar den, tack! :)
Jennilie

Skit snyggt klädval :D

Svar: Tusen tack!
Jennilie

» erika

Grymt skön stil!
Vilken härlig blogg du har, glad jag hittade den :)

Vill du vara med i veckans blogg?
http://cdn1.cdnme.se/1758111/7-3/header_5165d19de087c3709c69e82c.jpg

Sjukt snygga bilder och en sak till, om du har möjligheten att kolla in på min blogg och svara på enkäten (tredje inlägget uppefrån) som jag lagt upp så skulle det betyda mycket för mig. Om du inte vill kolla in för min skull så kanske jag kan locka med att du har chans att vinna ett paket whitening strips tandblekning från Stellawhite. Du behöver inte dela eller gilla något bara svara lite snabbt på 7 st a,b,c frågor för att vara med i tävlingen, Skulle uppskatas något enormt!
Angelica

Svar: Tusen tack!
Jennilie

vilketn cool outfit!

Svar: Tack så jätte mycket =)
Jennilie

En annorlunda klädsel på ett positivt sätt. Gillar människor som inte klär sig som alla andra. Fint! KRAM

grym stil!!

Svar: Vad kul att höra att du gillar min stil, blir himla glad :)
Jennilie

Gud vilka fina skor!

Svar: Tack! Och visst är de fina, jag är typ kär i dem :P
Jennilie

» Emma

Riktigt snygga skor!

Svar: Tack, kul att du gillar dem! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback