I fancy the lead singer

Buffalo towers//Trendsales.se   Jeans//Gina Tricot   Linne//H&M   Fuskpäls//Ebay.com   Skärp//Ebay.com   Smycken//Ebay.com   Keps//Ebay.com
 
Tjosan! Jag loggade precis in på bloggen och fick syn på att jag hade närmare 200 kommentarer, senast jag kollade hade jag ca 150 stycken! Jag förstod att jag antingen var på blogg.se/stil's förstasida eller att jag var en av de länkade som syns när man är inloggad på bloggen.. Och jag hade rätt, det var det sistnämnda. Jag blir verkligen super glad varje gång blogg.se väljer att visa och lyfta min blogg, och såklart av alla super fina och snälla kommentarer jag får av er!
 
Idag är första dagen på en vecka som det känns bättre i ryggen, nu håller jag tummarna att det håller i sig. Det var soligt och fint ute så jag och mamma passade på att gå en promenad med katterna, visar några bilder från promenixen imorgon.
 
Vi hörs. Puss o kram, god natt <3



Kommentarer

As grym outfit! Älskar kepsen ;)

» Bunny

Oh vad snyggt skuren jackan var!! :D

Svar: Visst är den! Sen är den som i två "olika" material också, eller pälsen ser olika ut. man ser som en rand om man tittar noga.
Jennilie

» julia

Grymt snygga bilder! Älskar kepsen också, jag bor i Chicago så The Bulls är givetvis mina favoriter, hehe! Kika gärna in på min blogg där jag bloggar om mitt liv som collegestudent här i Chicago :)
Kram!

god damn it så låååååååångt dit hår blivit..jag vill ju oxå att mitt ska växa så snabbt ha ha ha

Svar: Haha ja mitt hår är verkligen aslångt just nu! Och det bara fortsätter växa :P
Jennilie

det där linnet vill jag också ha, ångrar att jag inte köpte det!

Svar: Ja det var ju himla billigt eftersom det var på rea :)
Jennilie

grym outfit, gillar kepsen! :)

Svar: Ja kepsen är en av mina favoriter, helt klart! :D Tack!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback