Vilket dygn..

En fin bild som mamma har fotat och redigerat.
 
Vi stod ju och köade ca 20 minuter igår innan expert öppnade men jag tyckte det gick bra så länge jag gick omkring en del och rörde på mig hela tiden men jag hade tydligen fel.. Fick jätte ont i ryggen mot eftermiddagen och det höll i sig tills idag så jag somnade inte förrän vid 7 i morse för att jag hade så ont i ryggen hela natten. Det är så sjukt irriterande att min kropp inte reagerar som den ska med mina mediciner, ibland känner jag inte minsta lilla effekt så smärtan ger inte med sig. Men vid lunch idag släppte det lite så jag har legat och sovit hela dagen vilket gör att jag nu sitter vaken. Ville bara förklara varför det inte blev någon uppdatering idag och jag kan inte säga hur det blir de närmsta dagarna, men förhoppningsvis blir jag snäppet bättre snart. Har precis sett Avatar som gick på tv, får se om något annat bra börjar nu :) God natt fina ni.



Kommentarer

gud så vacker bild..det ser ut som en tavla..den borde ni förstora o rama in

Fin bild!

» Anita

Jättesnygg bild!


Kom ihåg






Trackback