Peplum-tips

 
Peplumtoppen (peplum betyder i princip volangkant) gjorde entré i våras någon gång men det verkar inte vara förrän nu till hösten som svenska folket verkligen har snappat upp denna trend. Personligen tycker jag att det är riktigt snyggt och smickrande för kroppen. Sen beror det ju såklart på hur man matchar den, men i mitt tycke så ska man bära något tajt nertill, antingen en kjol eller ett par stuprörsbyxor. Jag skulle mer än gärna bära den blåblommiga eller den grå toppen tillsammans med ett par lackbyxor och så ett par klackskor till det. Muuums. Än så länge har jag två såna här toppar (länk & länk) men jag väntar på att två till ska landa i brevlådan som jag beställt från ebay, den här i vitt och den här i rött.
 
Har ni satsat på denna trend?



Kommentarer
» hanna

det har jag! har dock inte köpt en utan sytt mig en egen! så istället för att betala cirka 200 kr så betalade jag 60 kr för typ och dragkedja. TIPS!

Dem är sjukt snygga, dock inga tröjor som passar mig och min stil men vissa passar sjukt bra i det!


Kom ihåg






Trackback