On the road again

Hejsan! Först och främst vill jag påminna er om min tävling. Tävlar ju ut ett snyggt silvrigt kloarmband, den avslutas imorgon kl 12 så se till att tävla innan det är för sent! Klicka HÄR för att komma till tävlingen. Annars då.. Jag gör inte så himla mycket utan sitter och äter glass och funderar på om jag ska gå upp och lägga mig och se på Desperate houswives. Det har som kommit att bli min kvällsrutin, ser alltid något/några avsnitt innan jag lägger mig och sover. Nu har jag dock bara kvar en halv säsong sen har jag sett klart alla säsonger så då får jag leta efter en ny serie att se. Tips?
 
Och innan jag avslutar det här inlägget så tänkte jag visa ett gäng bilder på hur jag har sett ut idag. Lack är en av höstens stora trender så jag blev så glad när jag fann den här kjolen när jag rensade garderoben. Ville inte att det skulle bli för fint/festligt så jag klädde ner den med sneakers, en mysig tröja och hatt (ja ni vet ju att jag typ alltid bär hatt, hihi). Såg förresten att Gina tricot säljer ett par apsnygga lackbyxor för 299 kr. Tyvärr är de slutsålda på hemsidan så jag kan inte köpa dem, än om jag jätte gärna vill ha dem. Men som tips till er! Nu så, här kommer min outfit.
 

Wedge sneakers//Ebay
Lackkjol//Seconds.se
Tröja//Loppis
Armband//Ebay
Halsband//Ebay
Hatt//Gina tricot



Kommentarer

Glee är en jättebra serie! Den är inte bara för ungdomar, utan för vuxna med. Min mamma tycker den är bra hon också :D Annars Pretty Little Liars eller Revenge. Det finns bara en säsong av Revenge men nr 2 börjar i höst :)

» Bunny

Snyggt!

Tycker definitivt att du ska kika in Revenge! Min favoritserie genom tiderna :) Andra säsongen kommer i höst! Kram

» moa

Alltså, helt galet vad fin du är!

sjukt snygga bilder!:) jättefin blogg, dig ska vi följa :)
sv: tusen tack, supersnällt!:D

snyggt!!!

» emma

kikat in här för första gången och älskar redan din stil och dina bilder!!


Kom ihåg






Trackback