Nya smycken

Cuffs och armband//Ebay    Klocka//Från pappa
 
Hej. Jag är så ledsen att jag inte fotat en Cheap Monday outfit till er idag, tro mig, jag ville verkligen det men har inte klarat av det. Det här har verkligen varit dagarna från helvetet och det verkar inte vilja ge med sig. Klarade inte ens av att ta bilden ovan (mamma fick fota den) för jag kan inte stå stilla i ens 10 sekunder utan att smärtan blir outhärdlig. Ni kan väl hålla tummarna för mig att det snart ger med sig så jag kan återgå till min vanliga bloggrutin.
 
Smyckena är i alla fall nya.. Nu har jag cuffs i både guld, silver, gun black och roséguld, haha. Men jag gillar cuffs och de är så billiga på ebay att det är svårt att motstå! Och så fick jag hem ett neongult armband som jag gillar skarpt och klockan fick jag med posten från pappa. Jag tror att jag är någorlunda svår att köpa smycken/kläder till (eller?) så jag blev lite förvånad faktiskt att jag gillade klockan väldigt mycket! Har kikat lite på ebay efter just en klocka i den här stilen, tur jag inte hunnit beställa en än :)
 
Lite senare kommer jag posta en måndagstävling så kika in om några timmar igen!



Kommentarer

Men ååh.. Stackare! Hoppas så att det blir bättre snart! <3

» Anita

Usch hämskt att du ska ha såå ont :(:(:(

sv: vad kul! jo man ser hemma hos mig att jag gillar Marilyn också :)

tänkte på dig då jag såg dessa..plattform o nitar..allt i ett.... http://www.ebay.com/itm/Womens-Girl-High-Rise-Sneakers-Retro-Studs-Platform-Heel-Boots-Preppy-Pumps-/180978904228?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item2a232eeca4

» Linda

Åh,jag tycker det är så starkt av dig,att fortsätta hålla bloggen så uppdaterad och så när du har du fruktansvärt ont,håller tummarna för dig.kram


Kom ihåg






Trackback