Last year

Hej. Ni får ursäkta att min uppdatering är ganska kass just nu och att jag babblar på så mycket om min rygg, men det är sån stor del av mitt liv och jag känner att det är bra att ha en del "fakta" att kunna gå tillbaka till, bloggen blir som en liten (rygg)dagbok. Har suttit och kollat igenom inlägg som jag skrev för 1 år sedan, alltså under september 2011 och tänkte att jag kunde dela med mig av lite bilder från den månaden. Såg att vi de sista dagarna i september hade ca 25 grader och sol, tänk om man hade samma tur detta år, det vore ju inte helt fel.
 
Älskar den här toppen med Elvis tryck, köpte den på loppis för 40 kr. Och den här fuskpälsvästen fyndade jag också på loppis, fick den för endast 25 kr. Tycker faktiskt om de här byxorna som är mammas, kanske borde ta och använda dem nån dag snart för de är ruggigt bekväma.

Den här looken gillar jag verkligen!! De här skorna är ju asgrymma, förstår inte varför jag inte använt dem på länge. De är så där fulsnygga, så som jag oftast vill att skor ska vara :)
 
Och dessa snygga kilklackar, mmmm. Jag älskar färgen och modellen, tycker även de blev riktigt coola till dessa lite gröna ormskinnsmönstrade byxor.
 
Jag borde bära kjol oftare för det är ju faktiskt riktigt snyggt, och då menar jag kjolar som den här, korta och tajta. Och looken till höger tycker jag ser så där snyggt avslappnad ut. Det ser chict ut men inte ansträngt. Man behöver alltså inte gå klädd i mjukisbyxor och en hoodie för att vara bekväm, man kan vara bekväm OCH snyggt klädd samtidigt.
 
Minns när jag såg dessa Dr Martens på en loppis, jag nästan sprang fram till dem så ingen annan skulle hinna före. De var helt oanvända och jag fick dem för 200 kr, kap? JA!
 
Och jag måste bara visa dessa serviser igen. Mitt hjärta slår lite extra när jag ser dem för de är så fruktansvärt söta och snygga! Servisen med gamla filmstjärnor på köpte jag på Formex-mässan (minns inte priset, minns dock att det var billigt). Och den i pastellfärger är ju bara hur fin som helst!! Hittade den på loppis och betalade 50 kr för rubbet, ett av mina bästa fynd någonsin. Tyvärr har jag ingenstans att ha dem just nu så de ligger i min garderob.. Men den dag jag flyttar hemifrån och får lite mer utrymme ska jag banne mig ge dessa serviser den bästa platsen i mitt hem!
 
Ser ni förresten vad kort hår jag hade för bara ett år sedan..? Sjukt vad det växer, men inte för att jag klagar. Det är faktiskt riktigt bra för då vet jag ju att jag kan förändra min frisyr och att det växer ut snabbt igen om jag ångrar mig eller så. Är dock sugen på att tona mitt hår några nyanser mörkare. Det var ju flera år sedan jag tonade eller färgade håret sist så det känns lite livlöst i färgen nu. Men får se hur jag gör, vill inte slita så mycket på håret. Förut när jag hade min korta frisyr så färgade jag det hela tiden och plattade det varenda dag, därför har jag inte använt plattång/locktång/hårtork eller färgat håret de senaste åren för att låta håret vila lite. Det var behövligt kan jag säga.



Kommentarer

shit vad snygga grejer! älskar också toppen med elvis!!

Tack kära du =) Jo jag fick ditt sms men jag har glömt att ladda på mobilen i flera veckor så jag har inte kunnat svara på sms. Är inte lika smart som du och kommenterar i bloggen ;P

Va rädd om dig och din rygg. <3 Kram

Svar: Så bra, började tro att jag kanske ha fel nummer eller så :)Tack så mycket! Kram
Jennilie

älskar outfit 1 och 5!

» CJ

Haha ja han är en livsnjutare, min lilla Miso. :) Ha en fin lördag snygging!

» Aaron

Hey Jen, good morning, hope your back is better and you feel good this week,
hug.

Dina "fulsnygga" skor är sjukt snygga :) ! Är själv en stor entusiast när det kommer till att hitta fulsnygga plagg! :D


Kom ihåg






Trackback