Colorful skulls

Hej! Hoppas ni har det fint denna lördag?! Jag har ganska nyss kommit hem efter att ha varit nere vid havet med min lilla bästis och sedan åkte vi hem till dem en sväng. Jag vet inte vad som hände med outfitbilderna idag men alla blev urdåliga och därför raderade, dessa är de enda som vart ok, men inte mer än så. Bättre än inget hoppas jag :) Nu ska jag lägga mig i sängen, käka godis och se på DH.
 

Nitloafers//Ebay
Byxor//Ebay
Armband//Ebay
Linne//Gina tricot
Hatt//Gina tricot
Halsband//Ebay
Väska//Loppis



Kommentarer

Haha älskar de där armbanden, de ser ut som karameller!

Sv: Åh va glad jag blev att höra det! :D Det är så betryggande att ha någon som är insatt i branschen och har lite koll på vart man kan vända sig :) Så bra! Håll hårt i den läkaren! ;)
Asfina armband, och jag ser allt dom skitcoola skorna som sticker fram under brallorna :D Nice! Kram Johanna

Svar: Tack så himla mycket :) Kram kram!!
Jennilie

» Aaron

That was lovely Jen. There is the more southward tilt of the sun now after summer, and can make some really good scenes for photography.


Kom ihåg






Trackback