Cheap Monday, 200 kr

Nu hade jag tänkt inviga en ny grej här på bloggen som faktiskt min styvpappa Anderas kom på, nämligen Cheap Monday (billig måndag). Jag äskar ju att handla billigt, främst second hand men även på rea och ebay, så på måndagar kommer jag visa outfits som har kostat mig väldigt lite pengar. Visst låter det som en rolig grej? Jag är väldigt peppad och ser från och med nu fram emot måndagar :) Idag var jag väldigt färgglad, helt klädd i rosa och rött men jag gillar det väldigt mycket. Hela outfiten kostade mig 200 kr, var grejerna kommer ifrån och vad de kostade kan ni se längst ner i inlägget.
 

Klackar//Nelly.com, rea 120 kr
Byxor//Gina Tricot, rea 50 kr
Linne//Loppis, 10 kr
Jacka//Loppis, 20 kr



Kommentarer

super nice och färg glatt..lovely..

Diggar idéen! :)

tycker det e kanon att du vissar att man kan kläd sig eget och snyggt för liten peng.allt behöver inte köpas nytt.. miljö vänligt e det oxå

Mycket bra idé. Ser fram emot fler måndagar.

Svar: Så kul att du gillar idén, tack :D
Jennilie

Jättekul idé! Ser fram emot måndagarnas inspiration :) För övrigt vill jag säga att jag beundrar verkligen dig, egentligen är det helt ofattbart att du orkar förmedla så mycket energi och inspiration när du har så ont med din rygg och ångesten det medför. Ingen av oss läsare kan nog förstå ens hälften av hur jobbigt det måste vara. Jag hoppas du kan behålla orken och jag hoppas så att du kommer bli bra en dag. kram

Åh! Vilken bra idé! :D Kommer se fram (lite extra) emot alla måndagar :) kram!

Kul idé. Tycker att du klär dig skitsnyggt så nu kommer jag definitivt titta in här om måndagarna


Kom ihåg






Trackback