A ride on my bike

Tjosan! Hade egentligen tänkt fota en annan outfit idag men sedan slog vädret om så det blev blåsigt och kallt så det fick bli jeans och jacka. Jeansjackan är dessutom ny, köpte den på loppis för 20 kr ett par helger sedan och skorna är också nya, såna där wedge sneakers. Jag funderar på att gå och lägga mig nu, är så himla trött för de fem senaste nätterna har jag nästan inte sovit en blund så jag är helt slut i kroppen och orkar knappt röra på mig. Jag hoppas jag får sova i natt men tyvärr tror jag inte det kommer bli så. Här kommer outfiten.
 

Wedge sneakers//Ebay
Jeans//Second hand
Linne//Gina tricot
Jacka//Loppis
Keps//Loppis



Kommentarer
» Aaron

Nothing better than a nice bike ride on a cool autumn day, beautiful Jen!

Svar: The bike doesn't work, I just wanted it on the pictures :)
Jennilie

» MH

Jag tänker ofta att det är så trist för dig, ung tjej i början av ditt liv också ska du ha så mycket ont i kroppen. Vet ju själv hur det känns det där med ständig värk och ont. Men vi kämpar och är nöjda i alla fall, vad finns det för alternativ.
Som alltid, coola kläder och du är som klippt och skuren som jag skrivit för en karriär som modell!
Ses kanske där ute på nån secondhand för att hitta det roliga och udda. Skön höst till dig/MH

Svar: Vad söt du är som tänker på mig än fast du inte känner mig :) Jo men precis, antingen kan man deppa ihop och bara må ännu sämre eller så kan man försöka vara positiv och kämpa och förhoppningsvis komma nån vart på grund av det.
Ja vi lär nog träffas någon gång till, känner det på mig, hihi. Tack detsamma, kram!
Jennilie

» Malin

Sjukt fina bilder och du är galet snygg!

Svar: Jag vill säga så mycket mer än tack men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Men i alla fall, tusen tack, blir super glad! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback