Trendsales

Hej. Just nu är smärtan i schack, den håller sig på en någorlunda rimlig nivå så länge jag tar medicinerna med jämna mellanrum. Jag har ökat mängden medcin dubbelt upp så jag är väldigt trött, och då menar jag väldigt trött. Igår sov jag till kl 18 och hade ändå lagt mig i tid kvällen innan. Idag vaknade jag vid 15 men bara för att jag hade ställt väckarklockan. Jag brukar alltid bli så här trött när jag börjar med en ny medicin eller får öka mängden så det är inget att vara orolig över. Så bloggningen kommer vara lite seg ett litet tag till men jag hoppas komma på fötter igen inom en vecka. Men jag lovar inget!
 
Ni vet vid det här laget att jag är galen i second hand, därför blev jag super glad när jag hittade till Trendsales.se. Det är en hemsida där man kan sälja eller köpa grejer, främst second hand men även lite nytt. Trendsales är danskt så bli inte förvånad över språket när ni klickar in er på olika annonser. Om ni inte förstår vad som står kan ni använda er av google translate. När jag gick in på TS (trendsales) för första gången började jag med att läsa hur det hela gick till vilket du kan göra HÄR. Jag har hunnit köpa tre saker från sidan hittills (en plisserad skinnkjol, en lackkjol och ett par vinröda jeans) så nu väntar jag bara på att de ska komma hem, ska bli riktigt spännande att se.
 
Jag har massor av grejer som ligger i min "önskelista" men jag kan ju inte shoppa hejvilt då jag inte är rik som ett troll :P Men jag måste bara tipsa om att det finns några par Buffalos på sidan i olika modeller och nyanser, så skynda fynda!
 
Några tips; Tänk på att skriva sökord på danska (använd google translate).
Kom ihåg att alla priser är i DKK, men här kan ni enkelt räkna ut vad priset blir i SEK.
Tänk på att frakterna blir dyrare eftersom de skickas till ett annat land, så kom ihåg att fråga om fraktkostnaden innan du genomför ett köp.
 



Kommentarer

Jag försöker också handla så mycket jag kan i andra hand igår bytte jag till mig en jacka till och med :) Kram från Ystad


Kom ihåg






Trackback