Take me out of here

Wedge sneakers//Ebay
Byxor//Tradera
Tröja//Ebay
Armband//Ebay & DIY
Örhängen//Ebay
Hatt//Loppis
Skinnjacka//Loppis
 
Hej! Jag hoppas ni har haft en trevlig måndag? Själv har jag inte gjort så mycket, suttit vid datorn, fotat outfit, sett nya avsnittet av The Walking Dead, ja typ det. Vi hade väldigt brottom när mamma skulle fota den här outfiten så vi gjorde det på typ 5 minuter?! Haha. Men jag måste säga att jag ändå blev nöjd med resultatet, en kontrast mot gårdagens höstiga bilder. Dessa byxor är förresten ytterligare ett par av dem som jag köpt från tradera och även dem sitter som en smäck. Snacka om att jag har haft tur, speciellt med tanke på att jag inte hade någon aning om vilken storlek som passar mig när det är andra storlekar än XS, S osv. Fick hem det sista paret idag, ska prova dem sen och jag hoppas förstås att även dem sitter som en smäck. Kram!



Kommentarer
» Elin

Gud så snygg tröja! Vart på ebay hittar man den? :)
Jättesnygg frisyr oxå! :)

Svar: Tack så mycket, kul att du gillar den! Åh minns inte vad jag sökte på.. Ska se om jag hittar länken, vänta lite.. Här är den; http://www.ebay.com/itm/320983175859?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Jennilie

Så snygga bilder!!

Ja snygga bilder! Hoppas allt är okej med dig? Kram

» emma

så coolt med hatt :D


Kom ihåg






Trackback