Rosa & grått

Wow, första outfiten på jag vet inte hur länge..? Länge i alla fall. Har som sagt börjat med två nya mediciner och det tog sån jäkla lång tid att få ner smärtan och hitta en rimlig dos men nu verkar vi ha hittat rätt. Lite jobbigare än innan dock för nu måste jag ta medicin var tredje timme dygnet runt och så har jag dubblat dosen. Men så länge jag får sova någorlunda och inte har outhärdligt ont är jag nöjd. Så idag var första dagen på över en vecka som jag hoppade ur pyjamasen, fixade håret och sminkade mig. Och ja, tog mig ut genom ytterdörren. Är dock inte tillbaka helt och hållet utan jag måste fortfarande ta det lugnt så det blir ingen sjukgymnastik på i alla fall två veckor och så måste jag bara ta det försiktigt i övrigt.
 
Idag bar jag nästan bara nya plagg.. Skorna har ni ju hunnit se, men inte hur de ser ut på. Och jeansen är nya från tradera och de kunde ju inte sitta bättre! Tröjan fick jag hem igår och den är hur mysig och fin som helst, örhängena och "hårsnodden" är också nya från ebay. Som jag sa, en hel del nya grejer :)
 
Platåskor//Tradera (Asos), 235 kr
Jeans//Tradera, 130 kr
Tröja//Ebay, 70 kr
Skinnjacka//Gina tricot, 599 kr
Hårsnodd//Ebay, ca 10 kr
Örhängen//Ebay, ca 10 kr
Klocka//Fått av pappa



Kommentarer
» Bunny

Tjusigt! Och vad härligt att du mår lite bättre! :D

» Bunny

Tjusigt! Och vad härligt att du mår lite bättre! :D

» emma

ahh!! du är så snygg!!! :)

Jisses så vacker du är!!!

asså dina outfits, så fina! Skulle kunna sno din garderob :D


Kom ihåg






Trackback