Randig platå

Från tradera (egentligen från Asos), 235 kr
 
Mamma var snäll och fotade dessa bilder till mig. Här är alltså mina nya platåskor! Jag är så kär i dem, tycker de är grymma! Gillar ni dem?
 
Med ryggen och nya medicinen går det dock mindre bra.. Medicinerna ger mig inte tillräckligt med smärtlindring så jag har varit vaken hela natten, bara kunnat sova ca en timme. Och vid 7 i morse var det så hemskt, så ont har jag inte haft sedan strax efter ryggoperationen. Riktigt obehagligt ont så man får panik och vill bara slita av sig allt hår. Så direkt i morse ringde vi min läkare så sedan dess har vi haft kontakt en gång i timmen och jag ökar och ökar och ökar medicinerna men smärtan ger inte med sig! Så vi kommer fortsätta så här tills medicinerna förhoppningsvis börjar ge effekt. Jag måste verkligen ha byggt upp tolerans för morfin för jag känner inte av det på något sätt, helt sjukt.
 
Hugs and kisses!



Kommentarer

fy fasiken vad jobbigt det måste vara att vilja kunna göra alla saker andra gör men att ryggen vägrar sammarbeta.. håller tummar o tår att den nya medicinen ska hjälpa dig...

Svar: Jo det är faktiskt skitjobbigt. Tack så mycket :) Kram!
Jennilie

» Alice

Åh, det gör ont att läsa om hur du har det. Jag håller oxå tummarna för att du ska må bättre snart snart!
Kramar

» Sara

styrkekramar i tusen!! <3

» Emma

Jag hoppas det blir bättre snart. Idag pratade de om ny forskning för att hitta bättre mediciner för kronisk/långvarande smärta. Tänkte på dig då och hoppas att de jobbar så fort som möjligt.

Vad stark du är som klarar av all den här smärtan i ryggen. Jag hoppas verkligen att det kommer blir bättre på något sätt. Jag skickar styrka och kramar till dig! <3

Svar: Ja alltså grejen är ju den att jag har inget val, har jag ont så har jag ont, jag kan inte göra något åt det. Men tack så mycket, det hoppas jag med :) Många kramar!
Jennilie

Åh vad jobbigt det måste vara! :(( <3


Kom ihåg






Trackback